Demir_12 Kızlar bandırmada olup devlet hastanesine giden var mı ya da yakın zamanda orada doğum yapan var mı tecrübeleriniz neler
Demir_12 Esinnnasel bende devlete gidiyorum ama doğum ortamını merak ediyorum açıkcası şartları falan bakalım bizi neler bekliyor
Esinnnasel Demir_12 bende en çok onu merak ediyorum ilk doğumunu başka şehirde özelde yapmıştım ilk defa tecrübe edicem devlet hastanesini ama çok tedirgin ve korkuyorum açıkçası nasıl davranırlar bilmiyorum