Gy341333 Merhaba 37+5 haftalik gebeyim biraz kırgınlığım var ıhlamur içsem sorun yaşamıyım aranızda gebelikte ıhlamur içen oldumu acaba?
yumer123 Gy341333 canım grip oldum biraz agirdi ben ictim icenlerin yprumlarini okuyarak gunluk bir fincan ictim ama doktoeuna sor gene de 🙏 33+6haftaligim
Hhilall37 Gy341333 doktora sormadım 1 aydır günde 2 küçük çay bardağı içiyorum herhangi bir sorun yaşamadım
autumn Gy341333 ben doktoruma sormuştum ballı limonlu icebilirsin demişti birkaç kez içtim sıkıntı olmadı
Hilalkhrmn417 Gy341333 doktorunuza sorun bazıları izin veriyor günde bir fincanı geçmemek şartıyla.. Benim doktorum izin vermemişti onun yerine c vitamini bol meyve , bol su başka türlü gecmiyoo