babynil benim o bile yok hiç sancım yok bebek doğum kanalına yerleşmiş ama doğum olmuyor bana sancı vermelerinden korkuyorum çok pistir o sancı düşünmesi bile beni korkutuyor bende istemiyorum dedim beni sezeryana al cuma günü gidecem bakalım artık cumaya kadar dedi doktor inşallah olur ya