Selvi0303 Hamileyim 8 haftalik ve canim hic bir sekilde yemek yemek istemiyro ve asermiyorum normalmi ?
MerveeD Selvi0303 malesef 14. Haftaya kadar bende oyleydım hc bsey yıyesim gelmiyordu mıde bulantılarım coktu ve 22 haftalık oluyoruz yarın hiç aşermedim daha
Seyma_ck Selvi0303 çok normal ben 18. Haftaya kadar eğer bulantı ilacı kullanmasaydım iştahsızlık bulantı ve kusmadan 7-8kilo verirdim.ki 18.haftada ilacı bıraktım iştahım anca 20.haftada normale döndü😕
hayalannee bende 8haftalık olcam yarın mıde bulantım cok kötü sadece mide bulantısı olsa iyi bütün vucuduma sirayet etmiş hareket özürlüsü gibiyim.ve midem cok kazınıyo yıyınce bıseyleri zorlayarak busefer hazmetmeye çalişiyor..
Selvi0303 Benim ne yemek yemek istiyor cok istahsizim asermiyorum ve hic kusmuyorum ama cok susuyorum ve korkuyorum yemek yemedigim zaman bebege birsey olucak diye
selmabttl3 Selvi0303 normal anam normal benimde herşeyden midem bulanıyo şu kocayı aşersem de fellik fellik aratsam diyordum ama yok herşeyden midem bulanıyo hiç bişey de aşermedim