32 haftalık hamileyim 33 olmak üzereyiz ancak nst de sancı çıktı ben hiç hissetmiyorum sancıyı ama ağrıyı kesmek için 3 tane serum yedim onun haricinde sadece dün 7 tane NİDİCARD diye bi hap aldım doğumu durdurmak içinmiş. Doktorum sancıyı görünce seni eve gönderemem suyun gelir falan geri dönüşü olmaz dedi. Şu an taburcu oldum ama tuvalet dışı ayağa kalkmam yasak o haptan verdi günde 2 kez. Ama ben sancıyı hissetmediğim için çok tedirginim bu şekilde olan var mı ya sancım gelir anlamazsam suyum gelirse falan bebeğim daha çok küçük🥺🤕