Nurcngel 35 haftalık Doğum diyorlar ? 31 haftalığım şuan çoçuğumun böbreklerinde sıkıntı olduğu için sıvım azalıyor ? Benim gibi olan varmı?
Mutlulugum Nurcngel Bir fikrim yok ama cok gecmis olsun canim, insallah onemli bir sey yoktur allah yardim etsin🙏🏼
Cerenora Ben varım. Bebeğim 25 hafyalık suyu yok noktasında. Doktorum son bir umut clexan iğne ile dinlenme ile artar mı onu deniyor. 4 doktor baktı kime kalsa alacaktı bebeği. Sadece kendi doktorum son bir deneme yapıyor😢 kan akımları iyi, rahim ağzı kapalı nereye gitti bu su bişmiyorum😔 metabolik dediler. Saraçoğlunun havuç suyu kürünü yapıyorum 2 gündür. bol su içip dinleniyorum. Allahtan ümit kesilmez.