Portakallikeek Arkadaşlar bugün hastaneye gittim doktor aşırı derecede kansızlığın var dedi 13 gün sonra sezeryan olucam. Bugün kan tavsiyesi yaptılar serumla . Böyle birşey yasayan oldu mu ? Kan ilacını da sabah ve akşam iç dedi. Biraz korktm açıkçası
Koalamm Portakallikeek aynısı bugun bana oldu kanım düşükmüş yarın dahiliyeye gidicem kan takviyesi için 😔ve 24ünde doğumum var nasıl yapılıyor acaba serumla ne kadar sürüyor
Koalamm Portakallikeek bende özelde yaptıracağımda yani odaya mı çıkılıyor yoksa acilde muşahade odasında mı yapılıyor demek istedim 🤦♀️
Portakallikeek Koalamm pardon ezcaneden aldım serumu 100 küsür liraydı acilden girls yaptırdılar acil de takıldı 100 küsür lirada acilden alındı odaya falan götürülmedi yani öyle diyeyim bide kan ilacını da sabah akşam iç dedi doktor 25 ocak doğum olduğu için acilen kansızlığın gitmesi lazım dedi
Koalamm Portakallikeek kan değeriniz kaçtı benim 9 aynı şeyleri bende yarın yapıcam muhtemelen ama doktorun serumu ben yazamam dahiliyeye gitmen lazım dedi önce dahiliyeye gidicem 🤦♀️
Portakallikeek Koalamm yok benkm kendi doktorum yazdı kan değerlerim kaçtı bilmiyorm ama aşırı düşük dedi sadece ınslalah seninde doğumun güzel.gecer ben biraz stres yapiyordm zaten bide bu kan olayı çıkınca iyice bi şey oldum ya
Koalamm Portakallikeek benim 2.doğumum bende çok stres yaptım ya günü de belli olunca iyice telaşlandım inşallah sağlıkla alırız kucağımıza bebeklerimizi