Sevo1bilge Bugün kontrol vardı bebeğim erkek.2900 dedi Dr kıyaslama yapmıyorum tabi her bebeğin kendine özel olduğunu biliyoruz fakat ortalamaları merakımdan soruyorum sizlerde durumlar nasıl