Bende de gebelik şekeri var bebişin karın çevresi 4 hafta önde gidiyor. Geçen hafta 31+4 iken 2400 gramdı kilosu. Yarın tekrar kontrolüm var. Doktorum kendini sezeryana hazırlasan iyi olur dedi bana ama bakalım sağlıklı ve zamanında dünyaya gelsinler inşallah