seda_seda93 Covid geciren anneler neler yaptınız ne ilaçlar kullandınız oskopar iğne ve ecopirin ilaç kullanan oldu mu aramızda
BabyT3012 seda_seda93 ben yaklaşık 2 buçuk ay iğne kullandım 0.4 enox Daha sonradan göğüs hastalıkları uzmanına gittim bazı testler yaptı ve enoxu bıraktım
Durununannesi46 seda_seda93 geçen hafta atlattım hem de baya ağır bi şekilde. Ama ne covid doktorları ne de kendi doktorum kan sulandırıcı vermedi. Sadece parol ve prospan öksürük şurubu kullandım 🤷🏻♀️
Feyza-nur seda_seda93 vitamin vermişti doktorum bana birde bol c vitamini ye bol du iç en kısa sürede atlatırsın 🙏❤️
architect seda_seda93 1000lik c + parol + coraspin kullandım 3 gün çok ateşlendim ıslak bezle düşürdüm ateşimi öksürük için ballı zencefilli ıhlamur ve sarımsaklı süt içtim. Kahvaltıda taze meyvesuyu ve her yemeğin yanında sarımsak soğan turşu tükettim. Şifa diliyorum.
Hly-21 merhaba gecen hafta covid gecirdim 26 haftalik hamileyim. doktorum oksapar igne verdi gobekten c vitamini ve parol verdi. 1 hafta kullandım. en onemlisi korkup stres yapmamak. cok şükür bu hafta kendime gelebildim
atlasinannesiii Canım coraspirin ve parol kullandım ben hergün sabah ıhlamur akşam kekik çayı içtim benim baya ağır geçti 3 gün hastanede hava verildi ama çok şükür bi şekilde atlatıyorsun