Gamzeates Kızlar iki gündür rahmim de alt kısmı resmen ağrıyo böyle ağırlık var gibi normal mi kanama vs yok cok sukur haftaya kontrol var merak ettim
FKHA Gamzeates bende 9. Haftadayım benim de ağrıyor doktorum rahim büyüdüğü için olduğunu ve normal olduğunu söylemişti çok şiddetli ve kanamalı olmadığı sürece 🙏🏻
[silindi] Rahim büyüdüğü için ağrılar olabilirmis benimde 11+4 ara ara ağrılar oluyor eğer geçmeyen ve surekli bı ağrı olursa doktorum hemen gel demisti