Herkese merhaba,yarın doktor randevum var ancak bı tedirginlik yaşıyorum.Alttan muayene edeceğini söyledi gergin ve korkuyorum.Sezeryan doğum olsun istiyorum ancak doktorum çok istekli değil bu konuda.Daha önce muayene olanlar lütfen mahseder mısınız?