Deletedmom_29 Avent yenidoğan aldim +0 yavaş akış cok memnun kaldım benim kizimin cok tikanma sorunu vardi bu biberonla yendik . 2 ayindan sonra +1e gecmeye cesaret ettim . Cnku bir tikaniyordu morariyordu hemen orta akisa gecemedim korkudan . Ben Aventten memnunum ikinci gebeligim insallah bu emer biberon kullanmamda kullanırsam da aventten sasmam.