Derinada Ama gelmeye niyeti yok 2 haftadır doğum kanalında şuan normal doğum gözüküyor lakin ilk doğumun olduğu için korkuyorum nst minik sancılar çıkıyor 37.haftadayız acaba ne zaman gelecek 🙃
asyaninanneyim Derinada ne güzel kanalda sancı da cıkıyo bizde o da yok 2 cm di en son acılma ama ne sancı ne bir sey 😅