Yenianne2222 Haftadayım 2500 kilo olmuş. Doktorum en fazla 3 kilo doğabileceğini söylüyor hep. Baş çevresi hep önde gidiyor. Dün kontrole gittim baş çevresi 37. Haftada karın çevresi 32 dedi. Sizinkiler Nasıl acaba bu haftalarda olan var mı hep kilo aldıralım dedi doktorum ama beslenemedim pek. Bi de tiroitlerim yüksek o da etkiliyor zaten inşallah başka bi sorunu çıkmaz doğduğunda tek tereddütüm Korkum o 😣
asyaninanneyim Yenianne2222 canım herkesin bir derdi var bende 36 dayım kilo almaması icin dua ediyorum normal dogum icin 😐
cilos1987 Yenianne2222 37+2 de pazartesi gittim 2600 gram kizim.gelisim gerikigi var.kilo aldıracak ne varsa yedim ama almiyor ne yapsam.bas ve boy haftasiyla uyumlu karin cevresi 2 hafta geriymis
PamirMira Yenianne2222 bol bol muz ceviz kahvaltıda yumurta ve yağlı peynir ye ben şahsen böyle besleniyorum bizim fındık 2 hafta ilerdeymiş dün öğrendim
SayeMom Yenianne2222 bence takma kafana, kilosı gayet iyi çünkü. Bemde 34 haftadayım 2135 gr bebeğim 3 kilo yapamam gibime geliyor saldım yani öyle onu ye bunu ye çocuk almayınca almiyor tabi yine beslenmeye az bucuk dikkat ediyorum ama üstüne düsmüyorum
Guler46 cilos1987 bende aynı durumdaym bendede gerilik var üç haftaya yakın ama sezeryan diyorlar başka bişey demiyorlar 🥺 normal doğum istiyorum yaklaşmıyorlar
Guler46 cilos1987 size neden söylediler mi yani şu sebebten dolayı normal doğum gününü beklemiyoruz die bana söylemediler ama benm bebeğim kilo almaya devam ediyor çok şükür ki azda olsa alıyor
Yenianne2222 SayeMom ya kilosunu takmıyorum kilolu olsun demiyorum da şimdi tiroidler de çocuğun gelişimini etkiliyor ya zihinsel ve bedensel açıdan onun için endişeliyim bu kafasının önde gitmesi ama diğerlerin geriden gelmesi
Yenianne2222 SayeMom ya kilosunu takmıyorum kilolu olsun demiyorum da şimdi tiroidler de çocuğun gelişimini etkiliyor ya zihinsel ve bedensel açıdan onun için endişeliyim bu kafasının önde gitmesi ama diğerlerin geriden gelmesi