ortmenanne ben yeni atlattım bende sağlık ocağında da kendi doktorumun da ekranına düşmüştü aradılar beni kontrol ettiler. Ben çok hafif atlattım hiç ilaç kullanmadım ve sürekli ballı yumurtalı süt, portakal greyfurt mandalina limon suyu ve günde bir defa ıhlamur içtim. Bol bol su tükettim. Bu içeceklerin hiçbiri zararlı değil bence sen de bunları tüketebilirsin