Berru 26 haftalık gebeyim karnimin alt kısmında şiddetli ağrı var yürürken zorlanıyorum bu durumu yaşayan varmı acaba ağırlık var sanki orafa
Derininannesi_ Berru bende 22+5 im canım 2 gün önce doktora gittim bebek aşağı inmiş biraz dedi alttan muayene etti sıkıntı yok bu haftalarda normal dedi post açmıştım herkes de aynıymış
Hira02 Berru Malesef bnde de 24 haftalık başladı çok kötüydü yuruyemiyordum kalkamiyordum Dr a gittim vitamin değerlerim dipte imiş magnezyum ve vitamin ilaçları verdi şuan 32 haftalığım ve daha iyiyim
Berru Hira02 banada verdi magnezyum kalsiyum dün başladım inşaallah iyi gelir üçüncü çocuk olmasa gebelik böyledir diyeceğim ama üçüncü bebeğim diğerlerinde hopur hopur dolaniyordum şimdi oturduğum yerden kalkamiyorum
Hira02 Berru Benimde 4 gebeliğim benimde diğerlerinde hiç böyle olmamıştı her gebelik değişiyor malesef