Dilara9406 Kizlar ben 22+6 yim ve bebegimin hareketlerini dışardan gorebiliyorum ilk gördüğümde cok şaşırdım ama cok sevindim cok sık olmuyo arada bi görünüyo 1 2 haftaya kadar daha net olur sanirim sizde de oldumu varmi 🤭😁😊😊😊
Duy_gu Dilara9406 aynı hafta aynı gündeyiz canım brndede oluyor ama küçük küçük görüyorm çok güzel Bir duygu🥰
Ccgdm Dilara9406 Selam ben 25,.haftada dışardan sık görmeye başladım ki bence hamileliğin en ama en güzel en özel yanı ❤️❤️
Dilayyyyy Dilara9406 yaaaaa 😍 bnede 22 yim dsardan vurdugunu görüyorum cok guzel bisy ama gunduz hic durmuyor aksamda babasi gelince kuzu gbi sakin😄😄
Dilara9406 Duy_gu evet ya ağladım ilk gördüğümde eşimle de bekledik ama olmadi o oldugu zaman hareket etmiyo ben hissediyorum sonra elini koyuyo ama hareket etmiyo babalara karşı ne varsa 😁😁😊🤭
Dilara9406 SayeMom cok merak ediyorum zaten ya cok heyecanlıyım ilk hamileligim onun mutluluğu ve heycani daha cok
Duy_gu Dilara9406 yaaa aynı ben oynuyor eşim elini koyyınca duruyor çekince gene devam oynamaya cinsiyet nedir
Dilara9406 Duy_gu erkek canım eşimle sarıldığımız zamanda cok kötü vuruyo ve ağrı oluyo sarilamiyom eşime ya 😊😁🤦♀️
Alshdksb Dilara9406 bende de o haftalarda belirginleşti şuan 28+2 olduk tekmelemesinden uyuyamıyorum artık 😂😂🤦🏻♀️