Merhaba kızlar bugün 3. Kanama günüm doktor kan aldı yıne değer 39 düşmüş sanırım 0 olana kadsr alacak 2 günde 1
Kımyasal gebelıktı dedı
Merak ettıgım bırsey var sımdı 10 ocakta kanama başladı takvıme göre adetıme 15 gun vardı
Adet tarınde kanama olur mu yoksa bu ayın 10 da olan kanama adet tarıhımı olucak bılgısı olan varmı acaba ?