_gmzenur_ Fadiiik Canım herkesin farklı oluyor beta değeri. Kimisinde geç döllenme olabiliyor çünkü. Sen beta değerinin düzenli artmasını takip et 2 güne bir kan verip.
syhnbebek Fadiiik benim adetim 2 gün gecıkmişti 162 çıkmıştı canım ama bunlardan az da çıksa 2 günde bir yapılan testlerin arasındaki farka bakıyorlar değerin 2 katına çıkması gerekıyormuş sağlıklı gebelık için
FKHA Fadiiik kaç olursa olsun önemli olan 2 gün de bir artmas 2 kat. Ben adetime 1 gün kala 55 ti beta
_gmzenur_ Fadiiik Tahmin edebiliyorum bende 3 ay önce kürtaj oldum kalp atışı durduğu için. İnşallah rabbim bir daha yaşatmaz korkma içini ferah tut 🤲🏼🌸
Ravza16 Fadiiik kese göründü ama bebek ve kalp atışını göremedim hala cumartesi kontrolüm var o zaman belli olucak