H-N-U-R Selam kızlar serklaj lı olup dikişleri kaçıncı hafta alırdınız ve bu dikiş alma işlemine extra ücret ödediniz mi?
GulcanDongel H-N-U-R özelde yaptırdıysanız eğer aldırmaya da para alıyorlar maleaef. Benden 500 almışlar doğumdan sonra öğrendim. 34+6 da suyum geldiği için alındı yoksa 36 da alacaktı doktorum.
ebruu19 H-N-U-R Ben sezeryan olduğum için doğumdan sonra aldı doktorum normal muayne de aldı ekstra bir ücret de ödemedim..
Ayse_60 H-N-U-R canım ben doktoruma sordum ilk gebeliğim sezeryan olduğu için bunda serklaj oldum almıycaz dedi saten sezeryan doğum olunca alttan az kesik atılıyormuş dikiş hep kalıcak sezeryan diye dedi. Ama alınırsada ücretsiz alınacakmış normal muaynede
H-N-U-R GulcanDongel evet özelde yaptırdım haftaya kontrole gidicem bende daha alalım demedi dikişleri 35+4 teyim bende. Hayırlı olsun sizinde saglıkla büyüsün inşallah bebeğiniz dikiş alındıktan ne kadar sonra oldu
GulcanDongel H-N-U-R amin inşallah. 3 cm açıklıkla gittim hastaneye suyum da geliyordu gittikten bir saat sonra aldı dikişi. Bir saat sonra da sancı başladı iki saat sonra da doğum gerçekleşti. Toplam üç saat sancı çektim.
H-N-U-R ebruu19 hayırlı olsun bebeğiniz sağlıkla büyüsün inşallah ücret almamaları güzel olmuş inşallah bizden de ücret talep etmezler zaten doğumlara zam gelmiş hayırlısı olsun hakkımızda
H-N-U-R GulcanDongel 3 saate olması güzel olmuş kimileri gün boyu ağrı çekiyor zor oluyor inşallah benim de az bi sancıyla kısa zamanda olur
H-N-U-R Ayse_60 aynen benim doktorum da sezeryan olursa almaya gerek yok demişti bi daha ki gebeliğin de hazır oluyormuş. Herşey yolunda oldugu için şuan normal gözüküyor benimde alınacak yani
GulcanDongel H-N-U-R her şeyin başı dua canım, dilinden duayı sakın düşürme. Rabbim kolay doğum nasip etsin inşallah.
H-N-U-R Ayse_60 sağol canım inşallah sizde hayırlısıyla saglıklı bi şekilde doğumunuzu gerçekleştirirsiniz ☺️