Merhaba anneler bebeğim 14 günlük 3260 doğdu hastanede 160 Gr düşmüştü normal dediler topuk kanı için sağlık ocağına gittik 200 Gr düşmüş hastaneye götürmwmi söylediler 2860 olmuş 2 günde doktor mamaya başlattı 30 ml yapıyorum ama biberonun hepsini içmiyor sizde bu durumu yaşadınız mı ve burnunun altı ve alt dudağı hafiif mor gibi çok aktif emiyor ondan mi oluyor ki çok tedirginim ilk bebeğim