Karelinannesi Kızlar son adetime göre 7+1 oldum bugün. Ama ultrasonda ilkinde 6+2 alttakinde 6+4 yazıyor. Bunlardan hangisi doğru? Yada bebeğim sağlıklı büyür mü doktor bi sorun yok dedi ama arada 5 gün oynuyor böyle olup düzelenler var mı
goldumsu Karelinannesi geç döllenmeden kaynaklıdır canım haftasında sorun yok bence. İlerleyen süreçlerde ileri hafta bile gözükebilir bu tarz oynamalar oluyor haftasında
Tazeanne0134 Karelinannesi çok önemli değilmiş yani dr öyle dedi canım benimki de 1 hafta önden gidiyor
lunam Karelinannesi benim de aynen böyleydi, 7+1de gittiğimde 6+1 görünüyordu ve geç döllenme demişti bana doktor. Ama 22.haftada haftasını yakaladı. Yani endişe edecek bir durum yok. Zaten o haftalarda ölçümler o kadar küçük ki doktorun elinin titremesiyle bile bi kaç gün değişiklik oluyor.
Karelinannesi Poyrazin_annesi geç döllenme zannetmiyorum çünkü 4 haftalıkken normal kaset testle ikinci çizgiyi görmüştüm aksine erken döllenme düşünmüştüm o yüzden ama bilmiyorum ya …
Ponyo Benim de adet tarihimi 1 hafta ileri çekti doktor. Geç döllenme olmuştur muhtemelen dedi. 22 haftalığım bebişin gelişimi güzel çok şükür bir sorun yok. Olabiliyormuş böyle biraz ileri geri tarihler. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah😊
FKHA Karelinannesi benim de öyleydi 5+6 olmam gerekirken 4+6 çıkmıştı bir sonraki hafta gittiğim de adet tarihime göre gününü yakalamıştı. Doktor ilk başta böyle değişmeler olabilir sonradan gününü yakalıyor demişti 😊