Esra-57 yarın 39+2 olcaz bende de durum aynı bu zamana kadar 2 kez nstye girdim 37 ve 38de ikisinde de tık yok hiç alttan muayene de olmadım. Bebeğim erkek geçen hafta 3.700dü baş çevresi de 1 hafta önden gidiyordu doktor iri bebek kanala giremeyebilir demişti ben artık ona bağlıyorum gelmemesini. Sizin bebişinizin kilosu nasıl haftasından önde gibi bi durum var mı?