Haticeey Anneler çok zor durumdayım bebeğime kolik dendi emmek istemiyor hem memeyi hem biberonu göğsüme gelince emmemek için savaşıyor resmen aç ama istemiyor yeteri kadar sıvı alamadığı için ara ara pembe lekeler geliyor çok üzülüyorum ne zaman geçecek 😔
Sym20 Haticeey canim benim kizimda oyleydi yediklerine cok dikkat et gaz yapan seyler yeme ben oyle yaptim ve arabaniz varsa arabada gezdirebilirsiniz oda rahatlatiyo bebekleri biz hep oyle yapiyoduk cok huysuzlaninca arabaya koyup gezdirip geliyoduk gaz ilacida kullanabilirsin ben biogia dan memnun kaldim
Benferus Haticeey doktorunuza danışıp kimyon tohumu deneyebilirsiniz. 1 çay bardağına 1 çay kaşığı ılık içiyorsunuz. Şifa olsun🌺
Saremsu Meraba canim ufaktir zaten muhtemelen yediklerine dikkat et doktor kontrolünde biogia ya da sampsimxlex kullan iyi gelir bide ayakları hep sıcak olsun