Ser_ Kızlar 33+4 teyim aşırı terliyorum normal mi bu acaaba bazen oturduğum yerden terliyorum sürekli kıyafet değiştirmekten bir hal oldum sizlerde var mı
Zberna Ser_ bende bugün 33 haftalik oldum uyuyo uyanınca çok terliyorum yürüyünce terliyorum şekerim yüksek benim o yüzden diye düşünüyorum hep normalmiş zaten bu haftalarda