Busenil Hamile kaldığımdan beri yüzüm isilik gibi pütür pütür ve kızarık çok çirkin hissediyorum kendimi ne yapmam lazım daha 5 haftalık hemen böyle olması normal mi ya 😔
Mimozaaa Busenil benimde öyleydi geçiyor ama :) annellik cok kutsal bir süreç o yüzden anı yaşayın takılmayın 🤩
Duyguseli_kz Busenil hormanlardan dolayı normal benim ilk aylarda hiç biseyim yoktu 3 ayıma girdim suratım sivilce tarlasına döndü doktora sordum yüzüm bu hale geldi ilkte yoktu bu normal dedi hormonlardan dolayı
Zhr42 Busenil bendede olmuştu pütür pütür kızarma sivilce aşırı derecede ilk ayimda baya sürdü öyle ama daha sonra çok şükür düzeldi doktor hormonlardan dolayı dedi son aylarında iyicene düzeldi
SerraveAnnesii Benimde ilk haftalarda sivilcelerim çıktı şu an da var hatta egzama oldu yüzümde 😋 her şeye rağmen bu duyguyu yaşamak çok güzel 🙏🏻 Bebeklerimiz sağlıklı olsun geri önemli değil yüzümüzdekiler gelip geçici 🙈☺️
Busenil SerraveAnnesii öyle tabiki 🥰 benimde çevremde hamileler hep çok güzel olurdu yüzleri ciltleri falan hep öyle güzelleşirim diye tahmin etmiştim ama galiba çok çirkin bir hamile olcam 😂😂
Busenil anneyimmm42 evet birde uyku hali olmaya başladı çalıştığım için uyuyamıyorum ama bıraksalar hic kalkmadan uyurum heralde 🙈😂