Ben 2 yıl önce sezaryenle dogum yaptım şekerim vardı bebek dönmemişti öyuzden şimdikte 28haftalik hamileyim ve bugünkü randevumda doktorum herseyin normal olduğunu soyledi ve normal dogum yapcaksin dedi beni bi korku sardı sizin sezeryenden sonra dogumunuz nasıl geçti