Pinkmom Kızlar dikiş yerlerim şişmiş fazla zorladım galiba dr hareket et diyince 1 hafta oldu doğum yapalı bu şişlik iner mi kalır mı yoksa😲 bi de idrarı yaparken hala baskı yanma hissediorum sondadan dolayı sanırım ne zaman normale dönüoruz??😬