Hemsireeeana Kızlar değişik birşeyler dağıtmak istiyorum klişe anahtarlık magnet dağıtmak istemiyorum ben broş olur diye düşündüm var mı farklı fikirleri olan ?
suedattncu Hemsireeeana Merhaba ben ilk bebeğimde arko krem alıp üstüne etiket yaptırmıştım. Elleriniz Agah’ın elleri gibi yumuşacık olsun :) diye yazdırmıştım. Resim ekleyemedim yoksa örnek atıcaktım. Belki fikir olur 😊
Sevilayozdemir Hemsireeeana https://resimyukle.io/r/efYYb1gHka kızımın doğum gününde yaptirmistim gebeliğim yeni , düşünmedim. Bu telefonda yeni doğum günü fotoları yok ☺️ yapımıda baya kolay. Biraz adet olarak pahalı ama baya gösterişli bir hediye oluyor
suedattncu baby89 evimin yakınındaki marketten almıştım 3 yıl önce 2.30 du fiyatı yanlış hatırlamıyosam 1 tl de etiketlerdi ama şuan bu fiyatlara çok zor hediye yapmak . Yine de piyasaya göre uygun hediyelik hemde herkesin kullanabileceği bişey