IlknurSrz Kızlar 6+5 gebelikte kasıkta kalp atışı gibi pıt pıt hissi normal mi nedir bu çok değişik hissediyorum kendimi sürekli olmuyor ama 😂
Hemsireeeana IlknurSrz 6 haftalık çok erken hissetmek için ama bende göz seğirmesi gibi hissediyordum :))
Cotanakk IlknurSrz orada atardamar varmış sanırım o hissediliyormuş burada ben de sormuştum böyle bir yorum gelmişti
IlknurSrz Hemsireeeana bende öyle canım içerde sanki bir şey atıyormuş gibi gaz da olabilir bilmiyorum ama 😂