ozumveannesi Kızlar e bebekten anne yanı ahşap beşik aldım ama hiç kullanışlı değil değişim yada iade yaparlarmı
Naazli ozumveannesi neyini beğenmediniz acaba. Bende e bebekten almayı düşünüyorum. Gidip inceledim çok beğenmiştim
ozumveannesi Naazli bende gidip incelediğimde çok beğenmiştim şuan kzıım 10 günlük daha içinde yatırmadım yanımda yatıyor bana çok kaba geldi yaa ilerleyen zamanlarda kullanışlı olurmu bilemem
Sedacyln ozumveannesi ahşap natural beşiğimi aldın canım e bebekten. Bende onu alıcam 2 hafta içinde yorumları falan çok güzeldi bende çok beğendim ama şuan şüpheye düşürdün beni🙈
ozumveannesi Sedacyln küçücük bebişi onda sallayamıyorum 10 günlük,doğduğundan beri yanımda yatırıyorum belkide ondandır memnuniyetsizliğim😄 küçük bişey almak istiyorum
Sedacyln ozumveannesi ben yanımda yatıramam ezerim allah korusun o yüzden o beşiği çok beğenmiştimde sorayım dedim canım😊