Canim dogumun da hayirlisini iste…
Okadar endise etme sezeryandan da…
Benim kardesimin esi 19 yasinda sezetyanla kizini dunyaya getirdi ve genc oldugu icin de cillop gibi iyilesti…
Tabii normal olan elbette ilk tercihimiz ama,ikinci de oyle korkuldugu gibi degil…