Svg02 Karnım aşırı sertleşiyor bazen ve sanki taş taşıyomusum gibi ağırlık hissediyorum. Normal mi kızlar ? Internette 2 3 dk sürer normal diyor ama benim uzanana kadar geçmiyor
RonayiM 4 gün önce benimde öyleydi acil doktoruma gittim nts ye bağladı sancı çıkmadı ultrasondan bakınca rahim ağzımın kısalığilını söyledi fitil verdi bol bol su iç dinlen iki hafta sonra gel dedi 😔
Svg02 RonayiM cumartesi kontrolüm var benim de. 20. haftada ayrıntılıda rahim ağzı için normal demişti doktor. Yorgunluktan oluyo herhalde diyorum inşallah bir şey yoktur
Zehra9616 Svg02 aynen cnm salla oyuzden bu donemlerde normal daha sonraki haftalarda dahada fazlalasicak bu durum
RonayiM Svg02 acile gitmeden üç gün önce kontrolüm vardı rahim ağzı uzunluğun iyi demişti ardan 3 gün geçti akşam yemekten sonra karnım taş gibi oldu dkklarca geçmedi çok. Kötü ağrıyordu Rabb’im hepimizin evladını zamanın da sağ salim kucağımiza almayı nasip etsin
Svg02 RonayiM yaa bak korktum ben de şimdi. Birdaha olursa ben de bi acile gideyim o zaman. Amin bu arada sağ salim alalim inşallah kucağımıza.
RonayiM Svg02 asla Korkutmak istememem ama geç kalmadan gidin ilaç kullanıyorum şuan iyiyim çok şükür ilk gebeligim çok korkuyorum bende