6 haftalıktan beri hafif hafif kanamalarım oluyor bir gün kahverengi ye dönüyor sonra tekrardan kan geliyor 11 haftalık olduk hâlâ devam ediyor hafta da 1 doktor kontrolüne gidiyorum olabilir diyor progestan kullanıyorum günde üç defa hap olarak bu durumu yaşayan var mı sağlıklı gebelik geçiren var mı?