annesinin_beybisi elif_444 çıkar canım şuanda. bir test yap ama ucuz testlerden yap onlar daha net gösteriyor
Gulnar24 Bence en iyisi adetin gecikmesini beklemek.çunki regl olacakmişm gibi belirtiler vardi bende.gogus agrisi,sirt agrisi,kasik agrisi.hatta tahmini regl gunumde bile kramplar oluyodu elif_444
Kuzeyn_annesi elif_444 ben dayanamayıp adete 6 gün kala erken gebelik testi yapmıştım ikinci çizgi silik çıkınca hemen kan verdim beta 12 çktı sonra giderek yükseldi. Sende varsa kan verebilirsin