Nazlikiz_ Zor bir doğumdu detayına hiç girmiyicem ama çok şükür oğluşuma 17:47 de normal doğumla kavuştum. Rabbim kimseyi zorda bırakmasın bebişlerini bekleyenlerde sağlıcakla kavuşsun yavrularına. 💙💙