Merhaba. 5+4 gebeyim. Hala gebe miyim bilmiyorum. Geçen hafta doktora gittiğim de 63 mm kesen gözüküyordu. Bugün gittiğimde 1.5-2 cm olması gerekiyor dedi. Fakat 34 mm e düşmüştü. Bhcg ve progesteron baktırdı. Henüz sonuçlarım çıkmadı. Çok korkuyorum. Ne olabilir? Gebeliğim bitti mi? Yardımcı olur musunuz ?