Zilananne Babys61 hayırlı olsun benimde böyle oldu adetimin gecmesinden 4gun sonra yaptm aynen böyle oldu yarın kan tahlili yaptır bence
Yagiloto Babys61 Bende adet olacağım gün birgün geçince yaptım aynen böylee çıktı hamilesiniz hayırlı olsun 6 haftalık oluncada doktora gittin kese be bebek kalp atışları duyuldu inşallah sizinde öylee olur
Babys61 2izanneleri ben adet olmama 6 gün kala erken gebelik testi yapmıştım onda da bu şekil çıkmıştı https://www.hizliresim.com/n4xsepy
Sulesaglam Babys61 adet olmam gereken günde benimde böyle çok belirgindi şuan 11+4 dün hayırlı olsun 😁
Sulesaglam Koyu çıktığına göre beta değerin felan güzeldir şuan 1 hafta sonra gidersen hastaneye hem bebisi hem kalp atışını duyabilirsin
Babys61 Bunlarda sırasıyla adetime 2 gün kala 1 gün kala ve adet günüm yaptığım testler [https://www.hizliresim.com/tdyrnlf görsel]
Biyiklikedi Bayağı belli oluyor bence de hamilesin. Hayırlı olsun İnşAllah. Kan vermelisin hemen. Dayanabilirsen sabah sağlık ocağına, yada acile git baktır ☺️
Deletedmom623737 Babys61 Hamilesin canım tebrikler benim de test sonucum böyleydi baya belli oluyordu ve adetim sadece iki gün geçikmişti 🥰
oznur-01 Deletedmom623737 bende atim 2 gün gecikince test yaptım ve baya belli idi. Peki keseyi ne zaman gördğn acaba kaç günlük iken