Bugun doktoruma gttim vajinal ultrason ve karından baktı kese göremedi beta hcg 3700 falan dış gebelikten şüpelendi hatta direk hastaneye yatış yap kürtaj ol dedi kanamam yok agrım sızım yok normalde olurmuş onun dışında içerde patlarsa tüplerde tehlikeli dedi napıcam bilmiyorum kimiside bekle benım bebegım 2,5 aylıktan gösterdi kendını dıyo basına boyle bısey gelen arkadaslar var mı acaba 🥺