Azram-2144 Nazli_06 sen böyle yaparsan sakındığın göze çöp batar . Allaha emanet et merak etme o senin karnında en güvenilir yerde ve Rabbim koruyor bebiş leri
BirPatiSever Nazli_06 tek tip beslenmek de zararlı aslında. Yediklerinizi çeşitlendirin. Zararlı yiyeceklerden de tadımlık alın.
Bebiscann Nazli_06 fazlası zarar sadece mesela her gün 3 paket cips yersen sağlıksız, ama 2 günde bi paket yersen hiçbisey olmaz
Mercimekm Nazli_06 sağlıklı kurabiyeler falan yapabilirsin kendine. Çay kahve ben de içmiyorum çok uyaran çocuk için
Askiletotomsu Zynp44 tıp gebeliği hastalık olarak kabul eder Kromozomun Yarısı babadan geldiği için savaş verir vücut vE virüs bakteri kapmisiz gibi onu atarcasina aşırı mide rahatsızlıkları kusmalar Bazen ağrılar halsizlik vs olur Araştırabilirsiniz
Zynp44 Askiletotomsu ee tamam da bu canımızın istediğine yememize engel değil ki. Hepimiz kustuk hepimiz mide yanması yaşıyoruz. Ben bide mide hastasıyım.
Askiletotomsu Zynp44 Ben yenilecek şeylerle ilgili söylediğinize değil gebelik hastalık değildir soyleminize cevap verdim ama 😇
Meltemmemir Nazli_06 herseyi kararında istediğini yemelisin korkma ben herseyi azar azar olsada yedim
Nazli_06 Meltemmemir keşke öyle yapabilsem ama bundan sonra biraz kendimi rahat bırakmayı düşünüyorum
Mitiler Nazli_06 herseyi de yedim valla bebeğimle gayet iyi cok sakinan göze çöp batar ye bosver canm 🤣