Nazli_06 Ya kızlar gebe kaldım kalalı herşeye dikkat ediyorum çoğu şeyi yemiyorum tüm öğünlerim süt yumurta peynir zeytin. Sağlıksız bişey yiycem diye aklım çıkıyor. Cips istiyorum yemiyorum çikolata çekiyor canım bi ıssırık alıyorum gerisi çöp… benim gibi olan varmı ya 🥲😔
Deletedmom_7156 Nazli_06 hiçbirseyi yemekten korkmadim herseyide yedim çok şükür bi sorun olmadi 37 haftamdayim bu kadar düşünmeyin psikolojinizi etkiler zamanla
Zehra9616 Nazli_06 yememen zararsiz yedigin anlamina gelmez suan dogal hic bisi yok zaten gdolu cogu oyuzden sal kendini eziyet etme vucuduna yazik gunah
Nazli_06 KubraKocakaplan Hayır bebeğe zarar gelmesinden korkuyoruö sürekli sağlıklı beslenmeye çalışıyorum
Nazli_06 Bebiscann Keşke herşeyi yesem ama bebeğe bi zarar veririm diye korkuyorum herşeyde tereddüt ediyorum
KubraKocakaplan Nazli_06 ya istediğini ye Allahın izniyle hiç birşey olmaz ben 2. Hamileliğimi yaşıyorum çok şükür hiç bişey olmadı zaten ilerliyen haftalarda nst olucak veya doktor kontolünde uyansın diye illaki sana yediricekler çikolatayı keyfine bak takma bu kadar hasta değiliz biz hamişiz umarım herşey senin için çok güzel olur
Nnurdan Nazli_06 cnm arada yemekten neolur kendine eziyet etme Kağan Kocatepe’yi yutobeden dinle hasta değiliz şükür hamileyiz 🥰
Deletedmom623737 Nnurdan Bende hep onun videolarını izliyorum canınız ne çekerse yiyin diyor ama kararında canım bu gün hamburger çekiyorsa yerim valla sonuçta yarın da ertesi günde hamburger yiyecek degilim sonuçta 🤦🏻♀️
Bebiscann Nazli_06 fazlası zarar sadece mesela her gün 3 paket cips yersen sağlıksız, ama 2 günde bi paket yersen hiçbisey olmaz
Zehra9616 Nazli_06 yeme dedigi herseyi yedim doktorumun hatta kizdi bakmam die umursamadim bile sukur hic bir sikintim da olmadi ilk hamileligimdede ayniydim simdide yemezsen asil zarar verirsin bebise abartma ama ye nefsinede yazik
Azram-2144 Nazli_06 herşeyi ye canım tansiyon şeker çıkmadığı sürece . Hazır şeyler zararlı diye yemek istemiyorsan tadına bak az ye
Nazli_06 Azram-2144 ki kendimde pinpirikli insanım biri karnıma dokunsun sıçrıyorum bebeğimi aşırı derecede koruma gereğinde bulunuyorum bilmiyorum ne yapıcam nasıl yenicem bu durumu
Nazli_06 KubraKocakaplan Tabikide öyle ama kendime anlam vermedim gerçekten herkes yiyor ben niye yemiyorum diyorum
Azram-2144 Nazli_06 sen böyle yaparsan sakındığın göze çöp batar . Allaha emanet et merak etme o senin karnında en güvenilir yerde ve Rabbim koruyor bebiş leri
Zeyzeynepnep Nazli_06 tam bir kahve tutkunu olan ben Turk kahvesini 6 tane icerdim, simdi bir tanesini zor bitiriyorum. Her seyden yiyebilirsin ama tadımlık olarak yiyebilirim, icebilirim diye dusununce inan otomatik olarak kendin istemiyorsun. Canını da sıkma 🤗