Merhaba 5. Haftamda adet kanaması gibi kanamam oldu hastanede kaldım. Benim de kanamam kese etrafındaydı ve ultrasonda kese bile görünmüyordu kanamadan dolayı. Doktor çok yüksek ihtimalle bebeği kaybederiz dedi, ümitli konuşmamıştı. Progestan kullandım günde 3 defa. Proluton iğne kullandım 3 güne bir. şükürler olsun geçti. Şu an 13. Haftadayım. 9. Haftadan itibaren hiç kanamam olmadı. Güzel düşün, kötüyü getirme aklına 🌸