Aysenur_98 Benim enfeksiyon riskim yokken 35 te birden suyum geldi . Meğer bebeğin eşi enfeksiyon kapmis bu durumda ultrasonda veya idrarda kendini gosteren bi durum degilmis . Kizim dogmustu ama eşi enfeksiyonlu oldugu icin parçalanarak cikmisti ve bir kısmını dogumdan sonra ilaçla dusurmustum . Bu anlattigim sizi korkutmasin kesinlikle dicegim o ki enfeksiyonlu olduğunzu biliyor ve ona gore tedbirli davraniyorsunuz . Bol bol su tuketmeye çalışın . Doktorunuz zaten enfeksiyon giderici ilac illaki onermistir İnşallah hayirlisi ile zamaninda dogumunuz gerceklesir .