arzm28 bende 20. Haftadayım. 16 dan beri sürekli bi yerim ağrıyo iş yapsam yapamıyorum hemen belim ağrıyo, burnum tıkalı nefes alamıyorum. Sürekli otursam da belim ağrıyo. Çok çabuk yoruluyorum. Yürüyüş yapayım diyorum çişim geliyo geri dönüyorum 😂😂 güya 2. Trimester hamileliğin balayısıydı ben 2. Trimester da daha kötü oldum resmen 😂😂😂 demem o ki herkeste farklı seyrediyor hamilelik çok da kafanıza takmadan kendinizi yormadan yapabileceğiniz şeyleri yapın başka da yapcak bişeyimiz yok napalım. Bizimki de böyle geçiyor işte.