Son bikaç gündür midem sürekli bulanıyor, yediklerimi 1-2 saat sonra çıkarıyorum genelde. İştahım da azaldı. Doktoruma danıştım kullandığım demir ilacından olabileceğini bi süre kullanmamamı söyledi. Aynı durumu yaşayan var mı? Bu haftalarda bulantı olmaması gerek diye biliyorum. Bebek kilo almazsa diye endişeleniyorum.