Merhaba arkadaşlar ben 18 haftalık hamileyim ikili ve dörtlü testlerim yapıldı özel muayene gidiyorum doktorum ayrıntılı ile ilgili hiç birşey söylemedi ama bu gittiğimde bir yarım saat bütün organlara herşeyine baktı her hafta bakıyor bir sıkıntı yok dedi sizce doktorumun baktığı ayrıntılıya mı giriyor bilgisi olan var mı 🙏🏻☺️