Carriebradshow Fatmanur99 venatura 1500 mg olanı kullanıyorum ben. Epa ve DHA oranı çok yüksek. Fiyatı da makul ☺️
Aylinulu Fatmanur99 oncelerde best vm kullaniyodum 130tl olmus 🙄 regenesis max aldim bu sefer 83.5 tl en uygunu o sanirim
Ipekkarakus0 Fatmanur99 ben sadece elenatal2 kullanıyorum içerisinde herşey var fiyatı 90 tl doktorumda kesinlikle cok güzel bir vitamin diyor
Zeyzeynepnep Uzuuun sure araştırdım, oranlar olarak efa one 1000 en iyisi. Sonra baktim norwegian aldim ama efa1000’in tek kapsülü yeterliyken digerinde iki tane icmem lazimmis 😒 bir de kampanyadan 3 tane aldim mecbur iciyorum bitsin hemen diğerini alcam
Zynp44 Fatmanur99 elenatal2 kullanıyorum 3. Paketim çok memnunum sanırım sadece sivilce çok yaptı bende ama bebeğime iyi geliyo sanırım sorun değil o yüzden değiştirmeyi düşünmüyorum. İçinde herşey var dipcik gibi yapıyo beni ahahha
mororkidee Fatmanur99 doktorum efa one verdi. Gün aşırı kullanıyorum. En iyilerden biridir. Benim pıhtılaşmam yüksek olduğu için içeriği yüksek olandan verdi. En son fiyatı 230 civarıydı