annenur MrsEldem ben çok severim değişik isimleri beğendim de ama yaslilar kendi aralarin da turan diyecekleei okadar belli ki. Bir de ismi koyarken anlamına dikkat edin derler ya coşku ise anlamına çekerse çocuklugu felan sizi zorlayanilir ama isim çok güzel 😇🌸
MrsEldem Evet söylenişi biraz zor . Aslında aklımda başka isim vardı sevmediğim bi.akrabam gitmiş koymus cocuguna o ismi 😂😂 Bu hormonlarla 2 gündür ona ağlıyorum . Bende tuğyan dan emin olamadım