Momydemet Kızlar merhaba,31 haftalik hamileyim. Göbeğim aşağıya inmiş duruyor 😪 bir sıkıntı olur mu aklıma takıldı
Momydemet Bebegim000 Oncekine göre aşağıda duruyor,baktığımda fark ediyorum. Annemlerde öyle dedi😪 inşallah erken doğurmam
Momydemet Zynpxx İnşallah sorum değildir,sabah sağlık ocağında ebe muayene etti. Bir şey olsa söylerdi heralde
Bebegim000 Momydemet bi kontrol ettir bebeğin kanalda mı değilmi doktor söyler zaten riskli olup olmadığını, hayırlısı olsun hakkınızda 🙏